BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Khamis, November 26, 2009

SALAM AIDILADHA DARI PERANTAUAN....


                     

ASSALAMUALAIKUM W.B.T......

Pada Hari Raya Aidiladha ini, adalah kali pertama aku beraya di perantauan....
            Sayu terkenangkan rakan2,keluarga,sanak-saudara yang berada di Malaysia....
Apakah kalian sedang buat ketika ini????semestinya tengah wat persediaan nk sambut raya korban ini....btoi x?????
             tetapi aku disini tidak semeriah kalian disana....huhuhuu :((
hmmm teringat pulak juadah yang mak selalu wt pada hari raya....hmmmm rendang daging,ketupat(kt sini xdak) kuih2 raya kegemaran aku(xreti wt& mcm2 g lar yang mak aku wt....
             tapi klaw kt cney mknn cm bwh ney lar....hehehehe



                            seeeeeeeeeeeedaaaaaaaaaaaaaap woooo tpi xlah smcm mak aku wt tuh....




                            yang ney plak agar2....bkn aku wt tapi senior wt huhuhu

yang dua gmbaq tadi tuh antara juadah semasa raya ari tuh....hehehe saja wt tatapan shbt2 kt malaysia tuh....
             kt cney pon xkurang hbatnya ngn senior2 @ kwn2 wt mcm2 program utk hari raya ney....antaranya ialah jeng....jeng....jeng....
             puasa sunat hari ney,majlis iftor jamaie(kt cney wt jgk cm SMAN dlu....heheheheh)& malam gema takbir esok, majlis solat aidiladha,majlis gotong-royong & penyembelihan korban(dua ekoq lembu)esok,jamuan makan & pengagihan daging korban lusa....
sekurang-kurangnya dpa wt cmney terubat lar ckit kerinduan aku kt suasana malaysia tuh....papon wt semua yang baca blog ney SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA....
sekian saja utk kali ini....salam aidiladha dari perantauan....huhuhuh

0 ulasan: